Az ajánlattételi felhívás tárgya:Érintésvédelmi hibák és hiányosságok kijavítása, Füzesgyarmati Gyógycentrum Egészségügyi Szolgáltató telephelyén.
Hivatalos név: Füzesgyarmati Városgazdálkodási és Intézmény Üzemeltetési Kft. |
|
Postai cím: 5525 Füzesgyarmat, Szabadság tér 1. |
|
Kapcsolattartási pontok, címzett: Turbucz Róbert, ügyvezető |
Telefon: 30-564-2737 |
E-mail: beszerzes@fuzesgyarmat.hu |
Érintésvédelmi hibák és hiányosságok kijavítása 5525 Füzesgyarmat Kossuth utca 92. címen megtalálható Füzesgyarmati Gyógycentrum Egészségügyi Szolgáltató gyógyászati részlegén.
Feladat:
Az ajánlattételi felhívás mellékletét képező Érintésvédelmi minősítő irat és Erősáramú villamos berendezések szabványossági felülvizsgálata minősítő irat, hibák, hiányosságok jegyzékében felsoroltak szakszerű kijavítása, és az arról szóló jegyzőkönyv elkészítése.
Egyéni Vállalkozó esetében a tevékenység elvégzéséhez szükséges végzettségről szóló bizonyítvány bemutatása.
Gazdasági társaság esetében Átláthatósági nyilatkozat megadása.
Az ajánlatkérő tájékoztatja az ajánlattevőket arról, hogy a jelen ajánlattételi felhívásban az eljárás nyertese a legalacsonyabb árajánlatot adó ajánlattevő.
Az ajánlattevő ajánlatát a https://www.fgybesz.hu/ oldalon történő regisztrációs eljárást követően adhatja meg, melyhez csatolnia kell a felhívás részletes árajánlatát is. A sikeresen beérkezett ajánlatadásról automatikus visszaigazoló email üzenetet kap. Érvényesnek minősül az ajánlat, amennyiben az ajánlattételre nyitva álló határidőig megküldésre kerül. Felhívom a figyelmet, hogy az oldalon történő regisztráció elvégzése nem kötelez ajánlattételre.
Gazdasági társaságnak az ajánlatadáshoz csatolnia szükséges aláírási címpéldányt és cégkivonatot is.
Ajánlatkérő tájékoztatja ajánlattevőt, hogy amennyiben ajánlattevő ajánlata az Ajánlattételi felhívás valamely előírásának nem felel meg, úgy ajánlatkérő ajánlattevő ajánlatát érvénytelennek tekinti.
Az ajánlatkérő felhívja az ajánlattevők figyelmét arra, hogy a jelen ajánlattételi felhívás keretein belül összeállított ajánlatokat úgy kell benyújtaniuk, hogy az ajánlat az ajánlattételi felhívás jelen pontjában meghatározott határidő lejártáig igazoltan megküldésre kerüljenek.
Ajánlatkérő jelen ajánlattételi felhívás keretein belül – az ajánlat benyújtásához kapcsolódóan – ajánlati biztosítékot nem köt ki.
Füzesgyarmati Polgármesteri Hivatal
5525 Füzesgyarmat, Szabadság tér 1.
Az ajánlatkérő tájékoztatja az ajánlattevőket arról, hogy a jelen ajánlattételi felhívás keretein belül benyújtott ajánlatokat első (I.) körben formai szempontból, a formai szempontból érvényes ajánlatokat második (II.) körben az ajánlattételi felhívásban rögzített tartalmi szempont szerint értékeli, bírálja el.
Ajánlatkérő tájékoztatja az ajánlattevőket arról, hogy benyújtott ajánlatukkal kapcsolatban hiánypótlásra nem biztosít lehetőséget.
Az ajánlatkérő tájékoztatja az ajánlattevőket arról, hogy a jelen ajánlattételi felhívás keretein belül benyújtott ajánlatok értékeléséről valamennyi ajánlattevőt a döntéstől számított 2 munkanapon belül írásban (elektronikus úton) értesíti.
Az ajánlatkérő tájékoztatja az ajánlattevőket arról, hogy a jelen ajánlattételi felhívás keretein belül benyújtott, az ajánlatkérő döntése szerinti nyertes ajánlattevővel, az ajánlatok elbírálásától számított legkésőbb 5 napon belül – az ajánlattételi felhívással valamint az ajánlattételi felhívás keretein belül benyújtott nyertes ajánlat tartalmával összhangban – köti meg az Vállalkozói Szerződést.
Füzesgyarmati Polgármesteri Hivatal Beszerzési ügyintéző: (5525 Füzesgyarmat, Szabadság tér 1.) személyesen a fenti címen, vagy telefonon, a 30-365-9485 telefonszámon hivatali félfogadási időben. A beszerzésre kerülő eszköz, szolgáltatás további részletes leírásával kapcsolatban az ajánlatkérő képviselője az 1. pontban meghatározottak szerint.
Az ajánlatkérő felhívja az ajánlattevők figyelmét arra: az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen ajánlattételi felhívással kiírt eljárást eredménytelennek minősítse. Ajánlatkérő felhívja az ajánlattevők figyelmét arra, hogy a jelen ajánlattételi felhívás részéről szerződéskötési kötelezettséget nem keletkeztet.
Ajánlatkérő kifejezetten nyilatkozik, hogy amennyiben az Ajánlattevőnek helyi adó illetve helyi adóhoz kapcsolódó pótlék tartozása áll fenn az Önkormányzat felé, úgy ajánlatát formai szempontból érvénytelennek minősíti.
Átláthatósági nyilatkozat megadása
Feladatok ellátása: 2021.01.31-ig
Fizetési határidő: a teljesítést követően a számla kézhezvételét követő 30 napon belül átutalással
Záradék: A jelen ajánlattételi felhívás Füzesgyarmat Város Önkormányzatának Képviselő-testülete által elfogadott beszerzési szabályzatban foglaltakkal együtt értelmezendő. A beszerzési szabályzat az alábbi linken érhető el:
http://www.fuzesgyarmat.hu/kozerdeku-adatok/szabalyzatok
Az ajánlattételi felhívás melléklete:
1 .sz. mell. Érintésvédelmi minősítő irat.pdf
2. sz. mell. Erősáramú villamos berendezések szabványossági felülvizsgálata minősítő irat.pdf
Füzesgyarmat, 2020. december 12.
Turbucz Róbert
ügyvezető
Felhívás nyomtatható illetve letölthető formátum (pdf)
1 .sz. mell. Érintésvédelmi minősítő irat (pdf)
2. sz. mell. Erősáramú villamos berendezések szabványossági felülvizsgálata minősítő irat (pdf)
Önkormányzat elérhetőségei: Telefon: 06-66/491-058; 06-66/491-401; 06-66/491-858, E-mail: info@fuzesgyarmat.hu, Cím: 5525 Füzesgyarmat, Szabadság tér 1.