Az ajánlattételi felhívás tárgya: Irodaszerek beszerzése Füzesgyarmat Város Önkormányzata, a fenntartásában működő költségvetési szervek, valamint a tulajdonában álló gazdasági társaság tekintetében.
Hivatalos név: Füzesgyarmat Város Önkormányzata, a fenntartásában működő költségvetési szervek, valamint a 100%-ban tulajdonában álló gazdasági társaság |
|
Postai cím: 5525 Füzesgyarmat Szabadság tér 1. |
|
Kapcsolattartási pontok, címzett: Koncz Imre polgármester |
Telefon: 06 66 491 058 |
E-mail: beszerzes@fuzesgyarmat.hu |
Irodaszerek beszerzése Füzesgyarmat Város Önkormányzata, a fenntartásában működő költségvetési szervek, valamint a tulajdonában álló gazdasági társaság tekintetében
Az ajánlatkérő által az ajánlattételi felhívás tárgyában meghatározott lényeges szerződéses rendelkezéseket, jelen ajánlattételi felhívás mellékletét képező adásvételi keretszerződés (tervezet) tartalmazza.
Az ajánlatkérő tájékoztatja az ajánlattevőket arról, hogy a jelen ajánlattételi felhívásban az eljárás nyertese legalacsonyabb referencia árajánlatot adó ajánlattevő.
Az ajánlattevő ajánlatát a https://www.fgybesz.hu/ oldalon történő regisztrációs eljárást követően a teljes tételszámra vonatkozóan nettó forint értékben adhatja meg, ezen kívül csatolnia szükséges részletes árajánlatát is (mellékelt ajanlatiadatlap.xlsx kitöltésével), amely tartalmazza a termékek nettó és bruttó referencia árát. Amennyiben a felsorolásban szereplő termék nem beszerezhető, a megjegyzés rovatban szükséges feltüntetni a megajánlott termék megnevezését, kiszerelését, nettó és bruttó árát. Az árajánlat megadásához a vállalkozáshoz kapcsolódó aláírási címpéldányát és cégkivonatát illetve egyéni vállalkozás estében igazolást arról, hogy a vállalkozás működik. A sikeresen beérkezett ajánlatadásról automatikus visszaigazoló email üzenetet kap. Érvényesnek minősül az ajánlat, amennyiben az ajánlattételre nyitva álló határidőig megküldésre kerül. Felhívom a figyelmet, hogy az oldalon történő regisztráció elvégzése nem kötelez ajánlattételre.
Az ajánlattevő meghatalmazottja köteles közokirattal vagy teljes bizonyító erejű magánokirattal igazolni képviseleti jogosultságát, illetve annak mértékét. A meghatalmazást vagy az aláírási címpéldányt az ajánlathoz csatolni kell.
Ajánlatkérő tájékoztatja ajánlattevőt, hogy amennyiben ajánlattevő ajánlata az ajánlattételi felhívás valamely előírásának nem felel meg, úgy ajánlatkérő ajánlattevő ajánlatát érvénytelennek tekinti
2021. március 26. 12 óra 00 perc
Az ajánlatkérő felhívja az ajánlattevők figyelmét arra, hogy a jelen ajánlattételi felhívás keretein belül összeállított ajánlatokat úgy kell benyújtaniuk, hogy az ajánlat az ajánlattételi felhívás jelen pontjában meghatározott határidő lejártáig igazoltan megküldésre kerüljenek.
Ajánlatkérő jelen ajánlattételi felhívás keretein belül – az ajánlat benyújtásához kapcsolódóan – ajánlati biztosítékot nem köt ki.
Füzesgyarmati Polgármesteri Hivatal
5525 Füzesgyarmat, Szabadság tér 1.
2021. március 29. 09 óra 00 perc
Az ajánlatkérő tájékoztatja az ajánlattevőket arról, hogy a jelen ajánlattételi felhívás keretein belül benyújtott referencia ajánlatokat a beérkezést követő azonnal értékeli és bírálja el. Az eljárás nyertese a legalacsonyabb árat megadó ajánlattévő.
Az ajánlatkérő tájékoztatja az ajánlattevőket arról, hogy a jelen ajánlattételi felhívás keretein belül benyújtott ajánlatokat első (I.) körben formai szempontból, a formai szempontból érvényes ajánlatokat második (II.) körben az ajánlattételi felhívásban rögzített tartalmi szempont szerint értékeli, bírálja el.
Ajánlatkérő tájékoztatja az ajánlattevőket arról, hogy benyújtott ajánlatukkal kapcsolatban hiánypótlásra nem biztosít lehetőséget.
Az ajánlatkérő tájékoztatja az ajánlattevőket arról, hogy a jelen ajánlattételi felhívás keretein belül benyújtott ajánlatok értékeléséről valamennyi ajánlattevőt a döntéstől számított 3 munkanapon belül értesíti.
Az ajánlatkérő tájékoztatja az ajánlattevőket arról, hogy a jelen ajánlattételi felhívás keretein belül benyújtott, az ajánlatkérő döntése szerinti nyertes ajánlattevővel, az ajánlatok elbírálásától számított legkésőbb 5 napon belül – az ajánlattételi felhívással, valamint az ajánlattételi felhívás keretein belül benyújtott nyertes ajánlat tartalmával összhangban – köti meg az Adásvételi Szerződést.
Füzesgyarmati Polgármesteri Hivatal Beszerzési ügyintéző: (5525 Füzesgyarmat, Szabadság tér 1.) személyesen a fenti címen, vagy telefonon a + 36 30 365 9485 mellék telefonszámon hivatali félfogadási időben. A beszerzésre kerülő eszköz, szolgáltatás további részletes leírásával kapcsolatban az ajánlatkérő képviselője az 1. pontban meghatározottak szerint.
Az ajánlatkérő felhívja az ajánlattevők figyelmét arra: az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen ajánlattételi felhívással kiírt eljárást eredménytelennek minősítse. Ajánlatkérő felhívja az ajánlattevők figyelmét arra, hogy a jelen ajánlattételi felhívás részéről szerződéskötési kötelezettséget nem keletkeztet.
Az ajánlatkérő felhívja az ajánlattevő figyelmét arra, hogy az ajánlattevő köteles benyújtani nyilatkozatot az Önkormányzat felé fennálló lejárt esedékességű tartozásáról jelen felhívás 4. számú melléklete szerinti tartalommal. Ajánlatkérő kifejezetten nyilatkozik, hogy amennyiben az Ajánlattevőnek helyi adó, illetve helyi adóhoz kapcsolódó pótlék tartozása áll fenn az Önkormányzat felé, úgy ajánlatát formai szempontból érvénytelennek minősíti.
Átláthatósági nyilatkozat megadása
Teljesítési határidő: folyamatosan, 2022. április 29-ig
Fizetési határidő: a számlák kézhezvételét követő 30 napon belül.
Záradék: A jelen ajánlattételi felhívás Füzesgyarmat Város Önkormányzatának Képviselő-testülete által elfogadott beszerzési szabályzatban foglaltakkal együtt értelmezendő. A beszerzési szabályzat az alábbi linken érhető el:
http://www.fuzesgyarmat.hu/kozerdeku-adatok/szabalyzatok
Füzesgyarmat, 2021. március 12.
Koncz Imre
polgármester
Önkormányzat elérhetőségei: Telefon: 06-66/491-058; 06-66/491-401; 06-66/491-858, E-mail: info@fuzesgyarmat.hu, Cím: 5525 Füzesgyarmat, Szabadság tér 1.