------------------------------------
HVB_hat.png
------------------------------------

Pályázatok

Ajánlattételi felhívás: Takarító és tisztítószerek beszerzése

2021. február 04. 14:35
 footer_3
 
 
Ajánlattételi felhívás
 
Takarító és tisztítószerek valamint tisztasági szerek beszerzése Füzesgyarmat Város Önkormányzata, a fenntartásában működő költségvetési szervek valamint a tulajdonában álló gazdasági társaságok tekintetében.

Az ajánlattételi felhívás tárgya: Takarító és tisztítószerek valamint tisztasági szerek beszerzése Füzesgyarmat Város Önkormányzata, a fenntartásában működő költségvetési szervek valamint a tulajdonában álló gazdasági társaságok tekintetében.

  1. Az ajánlatkérő neve, címe, telefon és e-mail címe

Hivatalos név:  Füzesgyarmati Városgazdálkodási és Önkormányzati Vagyonkezelő Korlátolt Felelősségű Társaság

Postai cím: 5525 Füzesgyarmat Szabadság tér 1.

Kapcsolattartási pontok, címzett: Oláh Zoltán ügyvezető

Telefon: 06 20 429 8541

E-mail: beszerzes@fuzesgyarmat.hu

  1. Szerződés meghatározása

Takarító és tisztítószerek valamint tisztasági szerek beszerzése Füzesgyarmat Város Önkormányzata, a fenntartásában működő költségvetési szervek valamint a tulajdonában álló gazdasági társaságok tekintetében

  1. Szerződéses feltételek

Az ajánlatkérő által az ajánlattételi felhívás tárgyában meghatározott lényeges szerződéses rendelkezéseket, jelen ajánlattételi felhívás 1. számú mellékletét képező adásvételi keretszerződés (tervezet) tartalmazza.

  1. Ajánlatok értékelésének szempontja

Az ajánlatkérő tájékoztatja az ajánlattevőket arról, hogy a jelen ajánlattételi felhívásban az eljárás nyertese legalacsonyabb referencia árajánlatot adó ajánlattevő.

Az ajánlatkérő felhívja az Ajánlattévő figyelmét arra, hogy az általa kidolgozandó ajánlatában meg kell jelölnie a beszerzésre kerülő tételek referencia árát.

A bírálati szempont: legalacsonyabb árajánlatot adó ajánlattevő nyer.                        

  1. Ajánlat benyújtásának módja, szabályai

Az ajánlattevő ajánlatát a https://www.fgybesz.hu/ oldalon történő regisztrációs eljárást követően a teljes mennyiségre vonatkozóan nettó forint értékben adhatja meg, ezen kívül csatolnia szükséges részletes árajánlatát  is (mellékelt ajanlatiadatlap.xlsx kitöltésével), amely tartalmazza a termékek nettó és bruttó referencia árát. Amennyiben a felsorolásban szereplő termék nem beszerezhető, a megjegyzés rovatban szükséges feltüntetni a megajánlott termék megnevezését, kiszerelését és nettó árát, de a referencia ár rovatban  a kiinduló termék kiszerelésének megfelelően szükséges megadni a termék árát. Az árajánlat megadásához a vállalkozáshoz kapcsolódó aláírási címpéldányát és cégkivonatát illetve egyéni vállalkozás estében igazolást arról, hogy a vállalkozás működik. A sikeresen beérkezett ajánlatadásról automatikus visszaigazoló email üzenetet kap. Érvényesnek minősül az ajánlat, amennyiben az ajánlattételre nyitva álló határidőig megküldésre kerül. Felhívom a figyelmet, hogy az oldalon történő regisztráció elvégzése nem kötelez ajánlattételre.

Az ajánlattevő meghatalmazottja köteles közokirattal vagy teljes bizonyító erejű magánokirattal igazolni képviseleti jogosultságát, illetve annak mértékét. A meghatalmazást vagy az aláírási címpéldányt az ajánlathoz csatolni kell.

Ajánlatkérő tájékoztatja ajánlattevőt, hogy amennyiben ajánlattevő ajánlata az ajánlattételi felhívás valamely előírásának nem felel meg, úgy ajánlatkérő ajánlattevő ajánlatát érvénytelennek tekinti.

  1. Az ajánlattétel benyújtásának határideje

2021.február 12. 15 óra 00 perc

Az ajánlatkérő felhívja az ajánlattevők figyelmét arra, hogy a jelen ajánlattételi felhívás keretein belül összeállított ajánlatokat úgy kell benyújtaniuk, hogy az ajánlat az ajánlattételi felhívás jelen pontjában meghatározott határidő lejártáig igazoltan megküldésre kerüljenek.

  1. Ajánlati biztosíték

Ajánlatkérő jelen ajánlattételi felhívás keretein belül – az ajánlat benyújtásához kapcsolódóan – ajánlati biztosítékot nem köt ki.

  1. Beérkezett ajánlatok értékelésének helye és ideje:

Füzesgyarmati Polgármesteri Hivatal

5525 Füzesgyarmat, Szabadság tér 1.

  1. február 17. 09 óra 00 perc
  1. Az ajánlatok értékelésének módja

Az ajánlatkérő tájékoztatja az ajánlattevőket arról, hogy a jelen ajánlattételi felhívás keretein belül benyújtott ajánlatokat a 8. pont szerinti időpontban értékeli és bírálja el. Az eljárás nyertese a legalacsonyabb árat képviselő ajánlattevő.

Az ajánlatkérő tájékoztatja az ajánlattevőket arról, hogy a jelen ajánlattételi felhívás keretein belül benyújtott ajánlatokat első (I.) körben formai szempontból, a formai szempontból érvényes ajánlatokat második (II.) körben az ajánlattételi felhívásban rögzített tartalmi szempont szerint értékeli, bírálja el.

Ajánlatkérő tájékoztatja az ajánlattevőket arról, hogy benyújtott ajánlatukkal kapcsolatban hiánypótlásra nem biztosít lehetőséget.

Az ajánlatkérő tájékoztatja az ajánlattevőket arról, hogy a jelen ajánlattételi felhívás keretein belül benyújtott ajánlatok értékeléséről valamennyi ajánlattevőt a döntéstől számított 3 munkanapon belül értesíti.

Az ajánlatkérő tájékoztatja az ajánlattevőket arról, hogy a jelen ajánlattételi felhívás keretein belül benyújtott, az ajánlatkérő döntése szerinti nyertes ajánlattevővel, az ajánlatok elbírálásától számított legkésőbb 7 napon belül – az ajánlattételi felhívással, valamint az ajánlattételi felhívás keretein belül benyújtott nyertes ajánlat tartalmával összhangban – köti meg az Adásvételi Keretszerződést.

  1. Az ajánlattal kapcsolatban érdeklődni lehet:

Füzesgyarmati Polgármesteri Hivatal Beszerzési ügyintéző: (5525 Füzesgyarmat, Szabadság tér 1.) személyesen a fenti címen, vagy telefonon a 66 /491-058/110 mellék telefonszámon hivatali félfogadási időben.

A beszerzésre kerülő eszköz, szolgáltatás további részletes leírásával kapcsolatban az ajánlatkérő képviselője az 1. pontban meghatározottak szerint.

Az ajánlatkérő felhívja az ajánlattevők figyelmét arra: az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen ajánlattételi felhívással kiírt eljárást eredménytelennek minősítse. Ajánlatkérő felhívja az ajánlattevők figyelmét arra, hogy a jelen ajánlattételi felhívás részéről szerződéskötési kötelezettséget nem keletkeztet.

  1. Alkalmassági feltételek

Ajánlatkérő kifejezetten nyilatkozik, hogy amennyiben az Ajánlattevőnek helyi adó, illetve helyi adóhoz kapcsolódó pótlék tartozása áll fenn az Önkormányzat felé, úgy ajánlatát érvénytelennek minősíti.

  1. Szerződéses feltételek:

Átláthatósági nyilatkozat megadása

Teljesítési határidő: folyamatosan, 2021. december 31-ig

Fizetési határidő: a számla kézhezvételét követő 30 napon belül.

Késedelmi kötbér: adásvételi keretszerződés minta szerint

Záradék: A jelen ajánlattételi felhívás Füzesgyarmat Város Önkormányzatának Képviselő-testülete által elfogadott beszerzési szabályzatban foglaltakkal együtt értelmezendő. A beszerzési szabályzat az alábbi linken érhető el:

http://www.fuzesgyarmat.hu/kozerdeku-adatok/szabalyzatok

Az ajánlattételi felhívás melléklete:

1. sz. melléklet: Adásvételi szerződés (tervezet)

 

Füzesgyarmat, 2021. február 04.

 

Oláh Zoltán
ügyvezető

 

 



  TOP-1.4.1-19 TOP-1.4.1-19 TOP-2.1.3-16 TOP-1.2.1-15 TOP-4.3.1-15 TOP-5.2.1-15 TOP-3.2.1-16 TOP-2.1.2-16 vp6_7_2_1_7 efop_2_4_3_18_2018 Fzesgyarmat KEOP  EFOP-3.9.2 Projekttbla 4_1_1_ Projekttbla testverprogram top_5_3_1

 

Önkormányzat elérhetőségei: Telefon: 06-66/491-058, Fax: 06-66/491-361, E-mail: info@fuzesgyarmat.hu, Cím: 5525 Füzesgyarmat, Szabadság tér 1.