------------------------------------
HVB_hat.png
------------------------------------
Népszámlálás 2022
------------------------------------

Aktuális hírek

Ajánlattételi felhívás: Műszaki ellenőrzési feladatok ellátása

2025. October 13. 16:05
 footer_3
 
 
Ajánlattételi felhívás
 
Műszaki ellenőrzési feladatok ellátása: TOP_PLUSZ-1.1.1-21-BS1-2022-00016 sz. pályázat, a „Füzesgyarmati piac felújítása”

Az ajánlattételi felhívás tárgya: Műszaki ellenőrzési feladatok ellátása: TOP_PLUSZ-1.1.1-21-BS1-2022-00016 sz. pályázat, a „Füzesgyarmati piac felújítása”

  1. Az ajánlatkérő neve, címe, telefon és e-mail címe 

Hivatalos név: Füzesgyarmati Városgazdálkodási és Önkormányzati Vagyonkezelő Kft.

Postai cím: 5525 Füzesgyarmat, Szabadság tér 1.

Kapcsolattartási pontok, címzett: Turbucz Róbert Ferenc, ügyvezető

Telefon: 06-66/491-058

E-mail: fuzesgyarmati.varosgazdalkodas@gmail.com 

  1. Szerződés meghatározása

A Füzesgyarmati Városgazdálkodási és Önkormányzati Vagyonkezelő Kft. (5525 Füzesgyarmat, Szabadság tér 1.) TOP_PLUSZ-1.1.1-21-BS1-2022-00016 azonosító számon „Füzesgyarmati piac felújítása” címmel beruházást kíván megvalósítani, melyre Európai Uniós támogatást nyert. 

A projekt megvalósításához és a munkálatok teljes körű ellenőrzéséhez a Füzesgyarmati Városgazdálkodási és Önkormányzati Vagyonkezelő Kft. műszaki ellenőrt alkalmaz. 

Feladata a beruházás megvalósítása tekintetében minden olyan tevékenység elvégzése, amely a mindenkor hatályos jogszabályok szerint a műszaki ellenőr feladatkörébe tartozik.

  • A kivitelezés folyamán nyolc naponkénti helyszíni műszaki ellenőrzés elvégzése.
  • Az előírások, határidők és a minőségi elvárások, valamint a szerződések megtartásának folyamatos ellenőrzése.
  • Az építési naplóbejegyzés és egyéb jegyzőkönyvek ellenjegyzése, észrevételezése.
  • A hibák, hiányosságok, eltérések építési naplóba való feltüntetése.
  • A műszaki, illetve gazdasági szükségességből indokolt tervváltoztatásokkal kapcsolatos javaslatok megtétele a megrendelő részére.
  • A munkák eltakarás előtti mennyiségi és minőségi ellenőrzése.
  • Az átadás – átvételi eljárás időpontjának kitűzése és a hozzá kapcsolódó meghívók kiküldése az érdekelteknek, illetve az eljárásban való részvétel.
  • A beépített anyagok, szerkezetek és berendezések minőség tanúsításának ellenőrzése.
  • A kivitelező által benyújtott számlák felülvizsgálata, azok jogosságának leigazolása és a kifizetésre való javaslattétel a megrendelő felé.
  • A műszaki ellenőr hiba, hiányosság megállapítása esetén köteles azt haladéktalanul a megrendelő, vagy annak megbízottja tudomására hozni.
  • Műszaki szükségességből elrendelheti a pótmunkát a kivitelező felé, megrendelő egyidejű tájékoztatása Pótmunkára előzőleg árajánlatot kér a kivitelezőtől, amit a megrendelővel jóváhagyat.
  • Kivitelezőtől csak I. osztályú munkát vesz át, esetleges nem I. osztályú munkára felhívja a Megrendelő figyelmét, és azt követően dönt a minőségi osztályba sorolás tekintetében, az érvényben lévő szabvány szerint.
  • A kivitelezőtől az átadás – átvételkor átvett dokumentumokat, bizonylatokat, garanciajegyzékeket Megrendelőnek átadja.
  • A garanciális bejárás kitűzését kezdeményezi, érintett felek részére a meghívót kiküldi, a felmerült esetleges garanciális hibák listájával. A garanciális bejárást levezeti, esetleges hibák kijavításánál részt vesz, majd a hibák kijavítása után záró garanciális bejárást szervez meg amit ledokumentál. 

Jelen ajánlattételi felhívás tekintetében a vonatkozó engedélyes tervdokumentációk Hegyesi Gábor műszaki csoportvezetőnél (06 20 3959220) elérhetőek. 

A kivitelezés a következő munkarészeket tartalmazza:

  • mélyépítés
  • épületgépészet
  • épületvillamosság
  • építészet
  1. Szerződéses feltételek 

Az ajánlatkérő által az ajánlattételi felhívás tárgyában meghatározott lényeges szerződéses rendelkezéseket, valamint az Ajánlattevő által ellátandó feladatokat a vállalkozói szerződés tartalmazza. 

  1. Ajánlatok értékelésének szempontjai 

Az ajánlatkérő tájékoztatja az ajánlattevőket arról, hogy a jelen ajánlattételi felhívásban az eljárás nyertese a legalacsonyabb árajánlatot adó ajánlattevő. 

  1. Ajánlatok benyújtásának módja, szabályai 

Az Ajánlattevő ajánlatát a https:/www.fgybesz.hu/ oldalon történő regisztrációs eljárást követően adhatja meg. A sikeresen beérkezett ajánlatadásról automatikus visszaigazoló email üzenetet kap. Érvényesnek minősül az ajánlat, amennyiben az ajánlattételre nyitva álló határidőig megküldésre kerül. Felhívom a figyelmet, hogy az oldalon történő regisztráció elvégzése nem kötelez ajánlattételre.

Felhívom a figyelmét, hogy a cégszerűen aláírt árajánlatát közvetlen e-mail címre is megküldheti: beszerzes@fuzesgyarmat.hu

Az ajánlattevő meghatalmazottja köteles közokirattal vagy teljes bizonyító erejű magánokirattal igazolni képviseleti jogosultságát, illetve annak mértékét. A meghatalmazást vagy az aláírási címpéldányt az ajánlathoz csatolni kell.

Ajánlatkérő tájékoztatja Ajánlattevőt, hogy amennyiben ajánlattevő ajánlata az Ajánlattételi felhívás valamely előírásának nem felel meg, úgy ajánlatkérő ajánlattevő ajánlatát érvénytelennek tekinti. 

  1. Az ajánlattétel benyújtásának határideje 

2025. október 31. 12 óra 00 perc 

Az ajánlatkérő felhívja az ajánlattevők figyelmét arra, hogy a jelen ajánlattételi felhívás keretein belül összeállított ajánlatokat úgy kell benyújtaniuk, hogy az ajánlat az ajánlattételi felhívás jelen pontjában meghatározott határidő lejártáig igazoltan megküldésre kerüljenek. 

  1. Ajánlati biztosíték 

Ajánlatkérő jelen ajánlattételi felhívás keretein belül – az ajánlat benyújtásához kapcsolódóan – ajánlati biztosítékot nem köt ki. 

  1. Beérkezett ajánlatok értékelésének helye és ideje:

Füzesgyarmati Polgármesteri Hivatal 5525 Füzesgyarmat, Szabadság tér 1.

2025. november 05. 12 óra 00 perc 

  1. Ajánlatok értékelésének módja

Az ajánlatkérő tájékoztatja az ajánlattevőket arról, hogy a jelen ajánlattételi felhívásban az eljárás nyertese a legalacsonyabb árajánlatot adó ajánlattevő.

Az ajánlatkérő felhívja az Ajánlattévő figyelmét arra, hogy ajánlatában meg kell jelölnie a szolgáltatás árát (nettó és bruttó összeggel). 

  1. Ajánlat benyújtásának módja, szabályai 

Az ajánlatkérő tájékoztatja az ajánlattevőket arról, hogy a jelen ajánlattételi felhívás keretein belül benyújtott ajánlatokat a beérkezést követően értékeli és bírálja el. 

Az ajánlatkérő tájékoztatja az ajánlattevőket arról, hogy a jelen ajánlattételi felhívás keretein belül benyújtott ajánlatokat első (I.) körben formai szempontból, a formai szempontból érvényes ajánlatokat második (II.) körben az ajánlattételi felhívásban rögzített tartalmi szempont szerint értékeli, bírálja el. 

Ajánlatkérő tájékoztatja az ajánlattevőket arról, hogy benyújtott ajánlatukkal kapcsolatban hiánypótlásra nem biztosít lehetőséget. 

Az ajánlatkérő tájékoztatja az ajánlattevőket arról, hogy a jelen ajánlattételi felhívás keretein belül benyújtott, az ajánlatkérő döntése szerinti nyertes ajánlattevővel, az ajánlatok elbírálásától számított legkésőbb 5 napon belül – az ajánlattételi felhívással valamint az ajánlattételi felhívás keretein belül benyújtott nyertes ajánlat tartalmával összhangban – köti meg az Vállalkozói szerződést.

  1. Az ajánlattételi felhívással kapcsolatban érdeklődni lehet 

Füzesgyarmati Polgármesteri Hivatal műszaki csoport: (5525 Füzesgyarmat, Szabadság tér 1.) személyesen a fenti címen vagy telefonon: a 06-30/365-9485 telefonszámon hivatali félfogadási időben. A beszerzésre kerülő szolgáltatás további részletes leírásával kapcsolatban Hegyesi Gábor műszaki csoportvezetőnél lehet érdeklődni.

Az ajánlatkérő felhívja az ajánlattevők figyelmét arra: az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen ajánlattételi felhívással kiírt eljárást eredménytelennek minősítse. Ajánlatkérő felhívja az ajánlattevők figyelmét arra, hogy a jelen ajánlattételi felhívás részéről szerződéskötési kötelezettséget nem keletkeztet. 

  1. Alkalmassági feltételek

Ajánlatkérő kifejezetten nyilatkozik, hogy amennyiben az Ajánlattevőnek helyi vagy települési adó illetve azokhoz kapcsolódó pótlék tartozása áll fenn az Önkormányzat felé, úgy ajánlatát formai szempontból érvénytelennek minősíti. 

  1. Szerződéses feltételek:

Időtartama:          szerződés aláírásától kezdődően a feladatok teljes körű elvégzéséig

Fizetési határidő:  a teljesítést követően a számla kézhezvételét követő 30 napon belül

Záradék: Füzesgyarmati Városgazdálkodási és Önkomrányzati Vagyonkezelő Kft. fenntartja a jogot az ajánlattételi felhívás visszavonására. Az ajánlatok benyújtása és értékelés nem keletkeztet szerződéskötési kötelezettséget a Füzesgyarmati Városgazdálkodási és Önkormányzati Vagyonkezelő Kft. részéről. A jelen ajánlattételi felhívás Füzesgyarmat Város Önkormányzatának Képviselő-testülete által elfogadott beszerzési szabályzatban foglaltakkal együtt értelmezendő. A beszerzési szabályzat az alábbi linken érhető el:

http://www.fuzesgyarmat.hu/kozerdeku-adatok/szabalyzatok

Füzesgyarmat, 2025. október 09.

 

Turbucz Róbert Ferenc
ügyvezető

 

 



ROHU00073-4TTT pályázat linkelhető képe TOP_PLUSZ-1.2.1-21-BS1-2022-00027 pályázat linkelhető képe TOP_PLUSZ-1-1-1 pályázat linkelhető képe TOP_PLUSZ-1_2_3-21 pályázat linkelhető képe TOP_PLUSZ-2.1.1-21 pályázat linkelhető képe TOP_PLUSZ-1.2.2-21 pályázat linkelhető képe TOP_PLUSZ-3.1.2-21 pályázat linkelhető képe Projekttbla Building TOP-1.4.1-19 pályázat linkelhető képe TOP-1.4.1-19 pályázat linkelhető képe TOP-2.1.3-16 pályázat linkelhető képe TOP-1.2.1-15 pályázat linkelhető képe TOP-4.3.1-15 pályázat linkelhető képe TOP-5.2.1-15 pályázat linkelhető képe TOP-3.2.1-16 pályázat linkelhető képe TOP-2.1.2-16 pályázat linkelhető képe vp6_7_2_1_7 pályázat linkelhető képe efop_2_4_3_18_2018 pályázat linkelhető képe Fzesgyarmat KEOP pályázat linkelhető képe  EFOP-3.9.2 pályázat linkelhető képe Projekttbla 4_1_1 pályázat linkelhető képe Projekttbla testverprogram top_5_3_1 pályázat linkelhető képe

 

Önkormányzat elérhetőségei: Telefon: 06-66/491-058; 06-66/491-401; 06-66/491-858, E-mail: info@fuzesgyarmat.hu, Cím: 5525 Füzesgyarmat, Szabadság tér 1.